fredag 6 mars 2009

Intervju gjord

Okej, nu har jag snackat om mig själv i nästan en hel timme. Shit, jag känner mig helt slut och uttömd, plus att det känns nästan lite sliskigt att snacka så mycket om allt bra man gjort, och allt man åstadkommit under sina yrkesverksamma år. Och sen på slutet la jag också till att "åh, den här tjänsten låter verkligen intressant och jag tycker det skulle vara superkul att ta mig ann det här uppdraget. Verkligen!"....

Faen tjejen sluta sälja dig så hårt, tänkte jag djupt därinne, men det var ju redan för sent.

Well, well, nu är det gjort. First impression är redan avklarat. Gillade dom inte vad dom såg, ja , då var jag inte rätt person för jobbet. Det jobbiga var dock att jag tyckte chefen och de övriga verkade väldigt sympatiska, och arbetsuppgifter utmanande och roliga och definitivt något jag skulle klara av. Dessutom skulle jag vara jävligt bra på det.

Problemet är bara: Fattade dom att jag är helt rätt för jobbet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar